♥ Pn Belog ♥

My photo
Assalammualaikum :) Saya CMa, Ummi Seri & Faiz, 32 tahun 2017, Salam Perkenalan.. ^_^ ////Comment Disable. Sekiranya ada pertanyaan atau sebarang maklum balas, bolehlah berhubung dengan CMa di :- Shiemacma@gmail.com mekasih :)

20 May, 2010

Menu Dalam Pantang (4)

Salam..
Huhu…smlm demam n flu..cuti lg sari…adoyai…ni da start kje..tp bisa2 demam tu masih menular…hehehe..hrp2 cepatlah sembuh…x tertahan2 dah ni..

Ha..for last menu I want to share….

menu harian ni memang kena pantau ngan mak mertua..suami tukang ikut dan memang takkan bagi peluang kat cma nak curi2 makan pun pagi..

seawal 7 pagi~ makan 2 or 4 keping biskut tawar atau roti jagung ngan air susu pukul 10~lepas mandi makan nasi panas ngan lauk ikan bilis salai ngan lada hitam dan sup sayur (lobak putih menu utama dan sayur sawi)satu mangkuk jer...air satu cawan gak...

ptg lam kOl 2 or 3~ makan roti dan susu...
ptg dlm kOl 5 or 6~ makan malam ikut menu tengahari.... malam~kalau nak makan kena lah cari buah (yg dibenarkan) or just minum susu je lah...

huhuhu...seksa sungguh rasanya nak mengabiskan tempoh pantang ni...tapi kena buatlah gak...untuk masa depan...hehehe..

Ok..insyallah…jumpe sOk ea.. Da……da……

♥ Best Pings ♥

♥FaceBook ♥

♥ Library ♥