♥ Welcome ♥

♥ Pn Belog ♥

My photo
Salam Doploh Doploh TiGa. Owner Blog Kejap Ade. Kejap Takde.

28 April, 2010

` Makan - Makan Di JERAM IKAN BAKAR SEAFOOD`

wajah2 kekenyangan..
*pic our family*
nie le pic mummies n kids..
mknn yg sempat di snap..
seri bucuk pong nak interframe..

28hb 02 ari tu..aku melepaskan hajat..opsss…dun think negative k..melepaskan hajat means..aku berjaya 0pen table mmbanje kwn2 aku mkn..seaf0od kt jeram..ok la..not bad..lap0 punya pasal…kite terjah!!! Yg j0in ari tu..whole of ma family,aja n hubby n son.lin n hubby n dotter…tp sayang 1 of my fwenz x dpt ik0t skali…noie..kalu dia ada..lengkapla.. Menu yg kitorang d0k melantak ari tu: ~Bawal mask cili ~Siakap 3 rase ~Siakap masam manis ~Sotong sambal ~Sot0ng g0reng tepung ~Ketam bakar ~Kerang bakar ~T0m yam campur ~0tak2 ~Kailan ikan masin..

Tp aja dtg bit late…cian die..coz kitorg da melantak dulu..bukan ape..time tu dah late sgt..so..el0k jer turn kitorng nk abis mkn..meka sampai…finally.. Hmm..guys…I love you all.bagi aku mereka adalah org terpenting dlm hidup aku selain family..hope same to u all..semoga persahabatan kita berkekalan…

Aminn..