♥ Pn Belog ♥

My photo
Assalammualaikum :) Saya CMa, Ummi Seri & Faiz, 32 tahun 2017, Salam Perkenalan.. ^_^ ////Comment Disable. Sekiranya ada pertanyaan atau sebarang maklum balas, bolehlah berhubung dengan CMa di :- Shiemacma@gmail.com mekasih :)

26 April, 2010

Bantal bucuk oh bantal bucuk..










Salam…

hahaha…sape kat cni ade bantal bucuk sila angkat tangan!!! Ala..xnak mengaku pulak die…

yes..honestly cma ade bantal bucuk.. Sebiji..bentuknye segi empat sama…klu x silap mula addict ngan bantal bucuk ni sejak dr form 2 lg..wakakaka…klakar rasenye dah beso2 pun ade bantal bucuk..
Ala…x salah pon..tp best la…tido bertemankan bantal bucuk sangat besh…x terkata2 lenanye…

Seri pon ade bantal bucuk gak tau..tu yg kat atas tu..wane hijo...peneman setia tatkala tido n pabila dia majok..mula la cari bntal bucuk dia tu..kikiki…anak mama…abah je x de bantal bucuk..

Bau nye??x busuk oke…masih bole dihidu oleh org asing2 lg..x cam sesetengah bntal org lain punya..nauzubillah…nak pengsan bau..cma ni pembersih tau…ade mase bila cuaca oke je cma basuh..spray pebrez byk2 bgi kuman mati..hehehe…

Oh bantal bucuk ku…aku cayang kamo00…muahahahaha..

♥ Library ♥

♥ Traffic ♥