♥ Welcome ♥

♥ Pn Belog ♥

My photo
Salam Doploh Doploh TiGa. Owner Blog Kejap Ade. Kejap Takde.

29 April, 2010

.: Alhamdulillah Mengandung Lagi! :.


Salam Pagi..

0pss…

terkejut dgr I peknen?walla……huhuhu..family planning nak tggu seri besau ckit..dlm 3 thn baru bg adik kt dia…pastu nk mengukuhkan ekonomi semasa juge..tup2..tersangkut la.. Xpe..rezeki allah nk bagi..terima seadanya..

dulu mase nk dpt seri 3 tahun menunggu…kali ni amek jer..happy?of coz…im so happy but bit scary t0o..bukan ape..dlm hati d0k fikir..buleh ke aku handle..being a m0m for 2 babies??at the same time as a wife..huhu….time seri tu pun aku lalai sekali…smpai berparut kaki dia..

yallah…aku mohon pd mu berikanlah aku kekuatan dan permudahkanlah urusan ku dlm melaksanakan kerja2 harian..jadikanlah aku wanita n ibu yg tabah..amin..

Due date dijangka 27hb june 2010 ini…dup dap dup dap…it’s 2 month n a ½ to go…sighhhhh…brg2 baby l0m sopink lg…coz ikut petua 0rg2 tua…dah 8 bulan bru sopink.. Huhuh…peknen kali ni..amat2 meletihkan..x mcm seri dulu cargas..perut pun boy0t ckit..sesak nafas nk drive n duduk lelama..perut ni besar ckit la dr peknenkan seri dulu..eventhough 6 bulan kelihatanya seperti 4 bulan..hehehe…dun mess it up.. jnji baby sihat walafiat….

Belum berkesempatan nk g scan lg..maybe..ujung bulan ni..want 2 know how baby conditions n at the same time nk tau jantina nye...sgt berharap its b0y..but..if its gurl aku terima seadanya…

pas dpt 2 bby..nk stop dulu!!wait till they gr0wn older n boleh berdikari…bru merancang nk tmbah lg..hehehe…h0pefully…..

Dear my babies…ummi sayang sgt2 kat kome berdua..muaahhh…mmmuaaahh…